donderdag 21 februari 2013

Jules in de krokusvakantie

Als het vakantie is, gaat Jules bij juf logeren.
Zo ook deze krokusvakantie, en Jules ziet het helemaal zitten.
Jules gaat met vakantie in Wenduine, zijn favoriete kustgemeente!
(of is het juf haar favoriete vakantieplaats...)
 
Hier ben ik nog al geweest!
 
 
Ik wilde wel in zee gaan zwemmen, maar helaas, het was verboden.
 

Wat jammer, zaterdag zijn we al thuis.

 
Aan zee zoek ik schelpjes.
 
 
Spelen in de duinen vind ik ook wel leuk.
 
 
Tijdens de strandwandeling vind ik sepia, dat wil ik wel meenemen voor Snoozy, de kanarie.
 

even uitrusten op een golfbreker, maar wel opletten dat ik niet in de zee terecht kom!

 
Af en toe wil ik even gedragen worden.
De rugzak van juf is een ideale rustplaats.
 
 
Even lezen wat we kunnen vinden op het strand.
 


leergierig ben ik wel, ook in de vakantie.





De ochtend begint met een stevig ontbijt.



Dat was lekker, ik ben weer klaar voor nieuwe dag!
 


Het is nu eenmaal carnavalvakantie, dan mag je een beetje gek doen.

 
Op bezoek in Sealife Blankenberge.
 


De reddingsboei is nogal ruim voor mij.

 

Deze rare vogels zijn in hun nopjes met dit koude weer.
 


Het lijkt wel alsof deze vissen vragen om geaaid te worden, maar het reglement laat dit niet toe.



allemaal vissen




 
Ik voel mij heel even brandweerman.
 
 
Een echt piratenschip.



 
Het was superleuk aan zee, maar helaas, we moeten weer naar huis.
 
Alhoewel, naar huis, ik ga eens in een museum logeren.
Het museum M in Leuven, lijkt mij een ideale logeeradres.
De kleutertjes van onze school kunnen me donderdag komen bezoeken.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten